مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-16سياسي

همایش توانمندسازی  تشکل های شاهد وایثارگر برگزار می شود


مدیرکل تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: توانمندسازی  تشکل های شاهد و ایثارگر سراسر کشور از فردا سه شنبه در مشهد مقدس برگزار می شود - مدیرکل تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: توانمندسازی  تشکل های شاهد و ایثارگر سراسر کشور از فردا سه شنبه در مشهد مقدس برگزار می شود دکتر رحیم نریمانی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: در این همایش سه روز.

ه قرار است تشکل های شاهد و ایثارگر ضمن تبادل نظر درباره فعالیت های خودشان،در کارگاه هایی که در همین راستا برگزار می شود نیز شرکت کنند.

وی ادامه دهد: با توجه به ارتباط نزدیک تشکل های شاهد و ایثارگر با عموم مردم،این همایش فرصت مناسبی برای تقویت ظرفیت های موجود در این تشکل ها به شمار می رود.

نریمانی اظهار کرد که در این همایش اصول و مبانی ارتباطات انسانی، تسهیل گری در سازمان مردم نهاد، آشنایی با اصول برنامه ریزی راهبردی سازمان مردم نهاد و آشنایی یا اصول توانمندسازی سازمان های مردم نهاد ور قالب کارگاه های مختلف تدریس خواهد شد.

وی مردمی سازی را محور اساسی در بنیاد شهید عنوان کرد و افزود: تشکل های مردمی، شاکله، بن مایه، شالوده و اساس کار ما در بنیاد هستند، از این رو اداره کل تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش توانمندسازی  تشکل های شاهد وایثارگر برگزار می شود

همایش توانمندسازی  تشکل های شاهد وایثارگر برگزار می شود